ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
04.05-08.05.2020
5-Г клас
Виконати шви "козлик", "оксамитовий".
Покрокова послідовність виконання:
див. сторінка 5 клас "Почасткові шви, серветка". Записати в зошит "Догляд за вишитими виробами"
5-Б клас
Оздоблення ляльки - мотанки (на власний вибір).

Хто зробив ляльку - мотанку пропоную спробувати зробити мотанку " ПТАШКА"
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка Мотанка "ПТАШКА".
6-А клас
Підготувати деталі із фетру для оздоблення "сови" об'ємною аплікацією.
(для учнів, які підготували деталі із фетру до пришивання) можуть виконувати збирання іграшки).
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка "Совушка гачком".
6-А, 6-Б класи
Кріплення оздоблювальних елементів до основи листівки.
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка "Листівка ".
7-Б, 7-В, 7-Г класи
З'єднання підкладки з основною частиною косметички. Записати в зошит розрахунок вартості витрачених матеріалів на виготовлений виробу.
(для учнів, які зробили "Косметичку" пропоную зпробувати зробити додатково)
"Чохол для навушників" виконаний з фетру, швом "петельний"
7-А, 7-Б класи
Остаточна обробка "Декоративна подушка"
Догляд за вишитими виробами записати в зошит.
8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г, 8-Д класи, 9-А клас
З'єднання виготовлених квітів з фоамірана до основи віночка, брошки, обруча за вибором. Оздоблення виробу.
(Для тих учнів, хто зробив виріб, пропоную зробити квіти з паперу див. сторінка "Квіти з паперу" )

8-А, 8-Б класи
Побудова креслення спідниці "Напівсонце", "Сонце" , розкрій поясного виробу, пошиття, обробка застібки, перша примірка, обробка застібки, пришивання пояса .
Записати в зошит , ознайомитись та вивчити.(Див. сторінка"Побудова креслення спідниці "напівсонце","сонце","пряма", "клинова")
ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!!!
Покрокова послідовність виконання:
див. сторінка 5 клас "Почасткові шви, серветка". Записати в зошит "Догляд за вишитими виробами"
5-Б клас
Оздоблення ляльки - мотанки (на власний вибір).

Хто зробив ляльку - мотанку пропоную спробувати зробити мотанку " ПТАШКА"
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка Мотанка "ПТАШКА".
6-А клас
Підготувати деталі із фетру для оздоблення "сови" об'ємною аплікацією.
(для учнів, які підготували деталі із фетру до пришивання) можуть виконувати збирання іграшки).
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка "Совушка гачком".
6-А, 6-Б класи
Кріплення оздоблювальних елементів до основи листівки.
Покрокова послідовність виконання :
див. сторінка "Листівка ".
7-Б, 7-В, 7-Г класи
З'єднання підкладки з основною частиною косметички. Записати в зошит розрахунок вартості витрачених матеріалів на виготовлений виробу.
(для учнів, які зробили "Косметичку" пропоную зпробувати зробити додатково)
"Чохол для навушників" виконаний з фетру, швом "петельний"
7-А, 7-Б класи
Остаточна обробка "Декоративна подушка"
Догляд за вишитими виробами записати в зошит.
8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г, 8-Д класи, 9-А клас
З'єднання виготовлених квітів з фоамірана до основи віночка, брошки, обруча за вибором. Оздоблення виробу.
(Для тих учнів, хто зробив виріб, пропоную зробити квіти з паперу див. сторінка "Квіти з паперу" )

8-А, 8-Б класи
Побудова креслення спідниці "Напівсонце", "Сонце" , розкрій поясного виробу, пошиття, обробка застібки, перша примірка, обробка застібки, пришивання пояса .
Записати в зошит , ознайомитись та вивчити.(Див. сторінка"Побудова креслення спідниці "напівсонце","сонце","пряма", "клинова")
ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий